Opremljenje privatne kancelarije Niš

 
 

Ono što može pozitivno uticati na vaše poslovanje jeste radno okruženje. Iako na prvi pogled ne deluje kao jedna od ključnih stvari, lokacija na kojoj radite je veoma bitna za imidž vaše kompanije, ali i atmosferu u njoj. Složićete se da će utisak koji ostavljate na saradnike biti mnogo bolji ukoliko ste u prilici da ih ugostite u moderno opremljenoj kancelariji. Radni prostor može mnogo uticati i na vašu produktivnost i učiniti da se vaši zaposleni osećaju dobro na svom radnom mestu.

Naše opremljene privatne kancelarije u okviru Think Innovative polovnog prostora u Nišu imaju sve što vam je potrebno. Prostor obiluje prirodnom svetlošću, okružen je zelenilom koje će vam pružiti neophodni mir i zakloniti vas od gradske vreve, a na samo par minuta nalaze se autobuska stajališta odakle lako dolazite do bilo kog dela grada. Enterijer se sastoji od udobnih kancelarijskih stolica i prostranih radnih stolova, a sve je oplemenjeno mirnim bojama koje podstiču produktivnost i upotpunjuju ambijent.

Nema potrebe da se zamarate traženjem preskupog prostora koji ćete na kraju morate sami da uređujete. Kompletno opremljene privatne kancelarije Niš i poslovni prostor uređeni su po vašoj meri po veoma pristupačnim cenama. Uz to, naše tehničko osoblje će vam biti na raspolaganju kad god vam je neophodno.

Koristite opremljene privatne kancelarije Niš kada god poželite

Prilikom uređenja prostora, posebnu pažnju smo obratili na to da on u potpunosti odgovara vašim potrebama. Svoju privatnu kancelariju možete koristiti neograničeno, kada god vam je to potrebno.

Naša vrata su za vas otvorena 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji, uključujući vikende i praznike. Bilo da imate saradnike koji se nalaze u drugim vremenskim zonama, radite na bitnom projektu koji zahteva da ostanete do kasno u noć, ili ste pak ranoranilac i želite sve obaveze da završite što pre, vaša kancelarija biće vam na raspolaganju kad god vam zatreba.

Korišćenje sale za sastanke

Ukoliko organizujete važnu prezentaciju, sastanak ili želite da ugostite poslovne partnere, možete biti sigurni da će Think Innovative sale za sastanke u potpunosti odgovoriti vašim potrebama. Naše osoblje će biti tu da dočeka zvanice i pomogne vam da organizujete prostor onako kako vama odgovara.

Osim interneta brzog protoka i štampača koji će vam verovatno biti potrebni svakodnevno, možete računati i na projektore, platna i table, kao i sav drugi kancelarijski materijal koji vam može zatrebati. Kao naš korisnik, imaćete priliku da prisustvujete i svim ostalim događajima koji se budu održavali u našim prostorijama.

Adresa za registraciju firme, prijem i klasifikacija pošte

Ono što često može delovati kao prepreka ljudima koji pokreću svoj biznis jeste i pronalaženje adrese na kojoj će registrovati svoju firmu. O tome više ne morate brinuti, jer ćete kao naš korisnik imati mogućnost da svoju firmu registrujete upravo na našoj adresi u ulici Bulevar Cara Konstantina 80-86.

Naše osoblje za info pultom vam je na raspolaganju svakog dana od 9 do 17 časova. Možete im se obratiti za sve što vam zatreba, a po potrebi možemo organizovati i prijem i klasifikaciju vaše pošte i dokumentacije.

Kada vam je potreban predah, tu je teretana!

Svi znamo koliko pojedini dani sa sobom mogu doneti stresa. Kako biste se oslobodili negativne energije, za vas smo obezbedili i korišćenje savremene teretane koja se nalazi u okviru našeg TI Hub-a. Radno vreme teretane je svakoga dana od 8 do 20 časova.

Opremljenje privatne kancelarije Niš pružaju mnogo više od pukog radnog prostora. Opustite se, jer mi smo tu da vam pružimo tehničku podršku i obezbedimo svu neophodnu opremu i materijal i time pomognemo u organizaciji meetupova, team buildinga i prezentacija u našoj prostranoj sali za sastanke.

Ukoliko želite da se u sve ovo uverite lično, možete zakazati obilazak putem telefona +381 63 238 283, ili slanjem maila na office@thinkinnovative.rs.