Open space kancelarijski poslovni prostor Niš

Dizajn i arhitektura poslovnog prostora poslednjih godina doživele su veliku transformaciju. Sve je više ljudi koji se odlučuju da tradicionalno monotono kancelarijsko okruženje zamene modernim open space prostorima koji poredstavljaju fleksibilniju i moderniju opciju. Svetski poznate kompanije poput Facebooka svoj poslovni prostor koncipirale su upravo na ovakvom tipu kancelarija.

Prema istraživanjima, tzv. otvoreni prostor pospešuje saradnju, podstiče produktivnost i inovacije ali i nudi savršenu priliku da svoja interesovanja podelite sa ostalim članovima među kojima se možda nalazi vaš potencijalni saradnik ili klijent. Bez obzira na to da li ste honorarac koji svoj posao obavlja putem interneta, ili grupa mladih entuzijasta koja se upušta u pokretanje svog biznisa, Think Innovative open space kancelarijski posovni prostor Niš pružiće vam idealno radno okruženje.

Nema potrebe da radite od kuće ili plaćate zakup lokala koje morate sami da održavate kada kod nas možete dobiti svoje radno mesto, brz internet i uvek čist i uredan prostor uz pristupačnu mesečnu članarinu.

Registrujte firmu na našoj adresi

Osim toga što radnom mestu možete pristupiti 24/7, Think Innovative poslovni prostor pruža mogućnost svim svojim korisnicima da svoju firmu registruju na našoj adresi. Ukoliko vam je potrebna i pomoć oko administracije, naše ljubazno osoblje stoji vam na raspolaganju za sve dodatne informacije.

Kada imate mogućnost da firmu registrujete na istoj adresi odakle i obavljate svoj posao, mogućnost da neka od važnih pošiljki koje očekujete zaluta svodite na minimum. Dakle, ukoliko očekujete isporuku – ne morate brinuti. Naše usluge obuhvataju prijem i raspoređivanje vaših pošiljki svakog dana od 9 do 17 časova na info-pultu kod ulaza u zgradu.

Budite deo svih događanja u Think Innovative poslovnom prostoru

Ono što nas izdvaja od drugih jeste i veliki broj prezentacija, meetupova, seminara i drugih poslovnih okupljanja koje se održavaju u našim prostorijama. Kao korisnik open space poslovnog prostora, imaćete priliku da prisustvujete svim događajima i okupljanjima što može doprineti vašem profesionalnom usavršavanju. To je, takođe, odlična prilika da proširite svoje kontakte i razmenite dragocena iskustva sa ljudima iz iste ili slične branše.

Ukoliko i sami rešite da organizujete neko poslovno okupljanje, bilo da je to prezentacija vašeg proizvoda/usluge, ili želite da ugostite vaše saradnike, bićemo tu da vam pomognemo da salu za sastanke preuredite prema svojim potrebama. Na raspolaganju vam i je i sva tehnička i kancelarijska oprema poput štampača, projektoroa, panoa, tabli i slično.

Aktivna pauza u teratani ili predah uz kafu

Ukoliko želite da napravite predah, predlažemo vam da uživate u prijatnom ambijentu našeg kafića u okviru zgrade uz šoljicu vašeg omiljenog napitka. Tokom letnjih meseci, na raspolaganju je bašta kafića, ušuškana ispod krošnji drveća koje okružuje TI poslovnu zgradu. Usluge kafića stoje vam na raspolaganju i za organizaciju većih poslovnih događaja.

Pored kafića, na raspolaganju vam je i teretana sa najmodernijim spravama za vežbanje. Usluge korišćenja teretane su uračunate u cenu korišćenja našeg poslovnog prostora, tako da se možete rekreirati svakoga dana od 9 do 20 časova.

Idealna lokacija i prostran parking

Naša vizija bila je da kreiramo poslovni prostor koji će zadovoljiti sve vaše potrebe. Pored modernog enterijera, prateće tehničke i kancelarijske opreme, kafića i teretane, naš prostor nalazi se na lako dostupnoj lokaciji u ulici Bulevara Cara Konstantina u Nišu.

U slučaju da dolazite gradskim prevozom, autobuska stajališta nalaze se na samo par minuta od Think Innovative poslovne zgrade, dok je za sve one koji dolaze sopstvenim prevozom obezbeđen parking.

Budite deo open space kancelarijskog poslovnog prostora Niš

Ukoliko želite da postanete deo TI hub-a, rezervacija je moguća putem maila (office@thinkinnovative.rs) ili pozivom na broj +381 63 238 283.

Naše prostorije ožete pogledati i lično, a ljubazno osoblje biće tu da pruži sve neophodne informacije.