Think Innovative vam nudi nekoliko opcija u vezi sa tipom prostora koji želite da iznajmite. Uz mesečnu pretplatu možete birati od kompletno opremljenih kancelarija, do mesta u coworking prostoru koje je opremljeno radnim stolom sa fijokarom i ormarićem. Ukoliko želite da ovaj prostor koristite po potrebi, omogućili smo vam i dnevno korišćenje uz simboličnu naknadu. Osim upotrebe štampača, privatnih kabina za važne telefonske razgovore i sala za sastanke, objekat svakom korisniku obezbeđuje i kutak za odlaganje dokumenata, kao i usluge prijema i klasifikovanja pošte. Ovo se može obaviti na prijemnom pultu svakog dana od 9 do 17 časova. Ono što čini još jednu veliku razliku između ovakvih poslovnih prostora i tradicionalnih kancelarija jeste to što su otvorene 24 časa dnevno, tako da svoje vreme možete u potunosti organizovati prema svojim potrebama.

* Napomena – date cene su bez pdv-a

Privatna kancelarija

80mes po osobi

  • potpuno opremljena kancelarija
  • pristup 00-24h / 7 / 365
  • adresa za registraciju firme
  • pristup aplikaciji za članove TI Hub-a
  • pristup salama za rekreaciju
  • pristup štampačima
  • pristup salama za sastanke
  • pristup privatnim događajima

Coworking prostor

70 mes po osobi

  • sto+stolica+fijokar+ormarić
  • pristup 00-24h / 7 / 365
  • adresa za registraciju firme
  • pristup aplikaciji za članove TI Hub-a
  • pristup salama za rekreaciju
  • pristup štampačima
  • pristup salama za sastanke
  • pristup privatnim događajima

Hot desk

50 mes po osobi

  • pristup slobodnom stolu
  • pristup 8-20h / 7 / 365
  • pristup aplikaciji za članove TI Hub-a
  • pristup salama za rekreaciju
  • pristup štampačima
  • pristup salama za sastanke uz doplatu
  • pristup privatnim događajima

Dnevna karta

10

  • pristup slobodnom stolu
  • pristup 08-20h / 7 / 365
  • pristup štampačima
  • pristup sali za rekreaciju

Misliš da si pronašao svoj novi radni prostor?