slack program za komunikaciju

5 besplatnih programa za svakog freelancera i preduzetnika

by Think Innovative

Odlazak u kancelariju ili na radno mesto nekada je bio obavezan, međutim danas sve više ljudi koristi prednosti rada od kuće. Ono što im ide u prilog je da i sve više poslodavaca upravo traži ovakav kadar koji se popularno nazivaju freelanceri.

Iako na prvi pogled deluje da je najbolje raditi ušuškan u svom domu, mnogi freelanceri će vam reći da im često nedostaje atmosfera kolektiva kakvu su imali u kompanijama u kojima su prethodno radili i sticali znanje.

Nemogućnost da svoja iskustva podele sa nekim iz svoje branše ili upitaju za savet u toku rada većinu freelancera ostavlja da se sa problemima izbore sami uz pomoć interneta.

S druge strane, vlasnici malih biznisa koji često rade sa ograničenim budžetom, nisu uvek u mogućnosti da zaposle kadar koji im je neophodan, pa se odlučuju za povremeno angažovanje freelancera koji rade na daljinu.

Bilo da ste vlasnik male firme ili ste tek započeli svoju freelace karijeru, evo nekih alata i aplikacija koje će vam znatno olakšati svakodnevne poslovne obaveze ali i pomoći da dođete do što boljih poslovnih prilika:

Upwork

Ova platforma osmišljena je kako bi povezala one kojima su određene usluge potrebne i one koji ih nude tj. poslodavce i freelancere. Na ovaj način pronalazak posla svakom freelanceru, ali i onima koji žele da angažuju pouzdanog radnika je olakšan. Osim kreiranja profila, moći ćete i da gradite svoju reputaciju kako vreme bude odmicalo, ali je neophodno da u početku prihvatate i manje poslove kako bi što pre izgradili imidž kvalitetnog i pouzdanog freelancera iz određene oblasti.

Sa druge strane, mali biznisi koji nisu u mogućnosti da sebi priušte stalno zaposlenog, ovde mogu po povoljnim cenama naći nekoga ko bi im pomagao u poslu kada  je to neophodno i platiti ga direktno putem UpWorka.

 

Slack

Iznenadićete se da nešto što je ovako jednostavno za upotrebu bude tako funkcionalno! Nakon što se prijavite, moći ćete da kreirate svoje takozvane kanale i tu dodate sve koji se tiču projekta na kom radite. Poruke možete pretraživati, organizovati kao grupne chat-ove, a ukoliko vam je potrebna 1 na 1 komunikacija, uvek možete računati na privatne poruke. Takođe, svom Slack nalogu možete dodati Google Calendar ili Dropbox na primer i time olakšati poslovnu organizaciju.

Zbog svega navedenog, sve više firmi se odlučuje da koristi ovu aplikaciju za komunikaciju sa svojim zaposlenima, pogotovo ukoliko imaju zaposlene koji rade na daljinu.

Male firme kao i freelanceri na Slacku će naći najrazličitije grupe u okviru kojih mogu stvarati kontakte ili sticati nova znanja.

 

Asana

Ukoliko imate tim ili ste deo tima koji broji do 15 ljudi, ovo će biti idelano rešenje za vas. Možete se registrovati potpuno besplatno, kreirati koliko želite zadataka i projekata. Možete postaviti rokove za izvršenje zadataka ali i aktivirati da obaveštenja o projektu stižu na mail, što može biti koristan podsetnik. Ovo je odlično i za sve vas koji niste uvek pored računara, a značilo bi vam da imate pristup projektima, jer postoje aplikacije za Android i iOS.

Takodje, ukoliko želite da proverite do koje faze je stigao projekat na kom Vaši zaposleni rade trebaće Vam svega par minuta da se ulogujete i odaberete projekat koji želite da proverite. Sve sugestije koje imate možete upisati kao komentar i biti sigurni da će svi oni koji rade na tom projektu dobiti obaveštenje putem maila u najkraćem roku.

 

Grammarly

Ukoliko se bavite pisanjem na engleskom jeziku i uopšte komunicirate sa klijentima u inostranstvu, ovo je nešto bez čega nećete započinjati svoj radni dan. Korišćenje ove platforme je potpuno besplatno, a postaraće se da vaši tekstovi budu gramatički ispravni i da pravopis uvek bude ispoštovan.

Takođe, nudi vam pomoć pri izboru reči, a možete proveriti i da li je tekst plagijat što je prilično korisno za sve one koji žele da budu sigurni da su zaposlili kreativnog i originalnog pisca.

 

Skype

Ovo je definitivno jedan od najpopularnijih programa za komunikaciju medju freelancerima, zaposlenima u okviru firme i sa klijentima. Registrovanje je potpuno besplatno, a sami pravite svoju listu kontakata sa kojima možete razmenjivati poruke, audio i video pozive. Takođe, sa korisnikom možete podeliti svoj ekran i na taj način olakšati komunikaciju posebno kada su u pitanju komplikovani projekti.

Ovo je, takođe, jedan od popularnijih načina za organizovanje virtuelnog sastanka sa klijentima i timom vaših saradnika kada ste na putu ili imate saradnike koji rade na daljinu.

 

Verujemo da će vam ovi alati pomoći da unapredite svoje poslovne usluge i produktivnost, a vremenom ćete i sami otkriti mnoge druge koji vam mogu biti od koristi.

Ukoliko poželite da svoja iskustva sa nekim podelite ili jednostavno promenite radno okruženje, vrata Think Innovative modernog poslovnog prostora u Nišu su vam uvek otvorena. Za freelancere i manje firme koji vole dinamično okruženje preporučujemo naš coworking prostor, dok poslodavci kojima je neophodna privatnost i oni sa nešto većim brojem zaposlenih mogu iznajmiti neku od naših opremljenih kancelarija.

Leave a Comment

Your email address will not be published.